Α/Α |
Επίθετο |
Όνομα |
Θέμα |
Επιβλέπων/ουσα |
Μέλη |
1 |
Ευσταθίου |
Ελπίδα |
Ιδιωτικότητα, προσωποποιημένη διαφήμιση και εμπειρία χρήστη σε ψηφιακά περιβάλλοντα |
Δρόσος Δημήτριος |
Κοκκινάκη Φλώρα, Μήτρου Ευαγγελία (Καθηγήτρια Τμήμ. Μηχανικών, Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Παν. Αιγαίου) |
2 |
Κονταράς |
Μαρίνος |
Μοντέλα Μηχανικής Μάθησης για την πρόβλεψη, επεξήγηση και βελτιστοποίηση της αποτελεσματικόττηας της ψηφιακής διαφήμισης (Machine learning models for the prediction, explanation and optimization of the effectiveness of digital advertising) |
Λάππας Θεόδωρος |
Δημητριάδης Σέργιος, Ρεπούσης Παναγιώτης |
3 |
Μεταξάς |
Αναγνώστης-Αλέξανδρος |
Η Αξία και η Αποτίμηση της Μάρκας: Σημασία, Καταλληλότητα και Επίδραση στην Αξία της Επιχείρησης (Brand Equity and Valuation: Relevance, Suitability and Effect) |
Ήντουνας Κωνσταντίνος |
Σταθακόπουλος Β., Τσεκρέκος Ανδριανός (Αναπλ. Καθηγητής, ΛοΧρη) |
4 |
Μπαλτάς |
Αλέξανδρος |
Applied Artificial Intelligence for the Optimisation of Freight Transprtation and Product Distribution Networks (Εφαμοσμένη Τεχνητή Νοημοσύνη για τη Βελτιστοποίηση Εμπορευματικών Μεταφορών και Δικτύων Διανομής Προϊόντων) |
Ρεπούσης Παναγιώτης |
Μπάλτας Γεώργιος, Λάππας Θεόδωρος (Assistant Prof., Stevens Institute of Technology) |
5 |
Ντζουμανίκα |
Παρασκευή |
E-Servicescapes and the Customer Experience: Antecedents and Consequences (Το Ηλεκτρονικό Περιβάλλον της Υπηρεσίας και η Εμπειρία Πελάτη: Προσδιοριστικοί Παράγοντες και Συνέπειες) |
Καραντινού Καλυψώ |
Μπάλτας Γεώργιος, Δημητριάδης Σέργιος |
6 |
Παυλάκου |
Ευγενία |
Η Θετική Οργανωσιακή Συμπεριφορά και η Εκπαίδευση στις Συμποριφορικές Δεξιότητες (The Positive Organizational Behavior and the Education in Behavioural Skills) |
Παναγιωτοπούλου Λήδα |
Νικάνδρου Ειρήνη, Βακόλα Μαρία |
7 |
Σαμπάνης |
Σωτήριος |
Συμπεριφορική Τιμολόγηση στον Κλάδο των Υπηρεσιών (Behavioral Pricing in the Services Sector) |
Ήντουνας Κωνσταντίνος |
Κοκκινάκη Φλώρα, Καραντινού Καλυψώ |
8 |
Σάρδη |
Πολυξένη |
Η Επίδραση της Ανθεκτικότητας στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή (The Impact of Resilience in Consumer Behavior) |
Καραντινού Καλυψώ |
Βακόλα Μαρία, Κωστάκη Αναστασία, Καθηγήτρια Τμήμ. Στατιστικής ΟΠΑ |
9 |
Τσαχάλη |
Μαρήλια |
Collective Learning Processes as a Means for Developing Sense of Coherence ("Οι Διαδικασίες Συλλογικής Μάθησης ως Μέσο για την Ανάπτυξη Αισθήματος Συνοχής") |
Νικάνδρου Ειρήνη |
Παναγιωτοπούλου Λήδα, Γαλανάκη Ελεάννα |
10 |
Χαντζή |
Αναστασία-Κλεό |
The role of High-Quality Connections (HQC) in creating Team Resilience and Performance (Η συμβολή των υψηλής ποιότητας συνδέσεων στη δημιουργία ανθεκτικότητας και υψηλής απόδοσης στην ομάδα) |
Νικάνδρου Ειρήνη |
Παναγιωτοπούλου Λήδα, Βακόλα Μαρία |
11 |
Χουσμεκερίδου |
Ραφαηλία-Φωτεινή |
HR Analytics, Operational Performance and Business Outcomes (Ανάλυση των Δεικτών Μέτρησης, Λειτουργική Απόδοση και Επιχειρηματικά Αποτελέσματα) |
Γαλανάκη Άννα-Ελένη |
Βακόλα Μαρία, Παναγιωτοπούλου Λήδα |