Έρευνα μελών του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ σε δελτίο τύπου της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Σεπτέμβριος 2019

Δελτίο τύπου της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ για την παρουσίαση έρευνας (Baltas, G., Kontopoulou, L and Kokkinaki, F. (2019). Deceptive status signalling through fake luxury brands: is it effective? Proceedings of the 33th British Academy of Management Conference. Aston University, Bermingham, UK) από τον διευθυντή του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ καθηγητή Γεώργιο Μπάλτας στο ετήσιο συνέδριο της ακαδημίας στο Birmingham της Αγγλίας. Δείτε εδώ το δελτίο τύπου.