Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.  Μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ

Αρχική
  • Ελληνικά
  • English
Αίτηση
Menu
  • Σπουδές
    • Τμήματα
      • Πλήρους Φοίτησης
      • Μερικής Φοίτησης
      • Πλήρους Φοίτησης με Διεθνή Προσανατολισμό
    • Κανονισμός Σπουδών από ακαδ.έτος 2024-2025
    • Κανονισμός Σπουδών έως και ακαδ.έτος 2023-2024
    • Οδηγός Σπουδών
    • Οδηγός διπλωματικής εργασίας
    • Κωδικας Δεοντολογίας & Καλής Πρακτικής ΟΠΑ
  • Διασφάλιση Ποιότητας
    • Πολιτική Ποιότητας
    • Φόρμα Υποβολής Παραπόνων και Διαχείρισης Ενστάσεων Φοιτητών/τριών
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • ΜΟΔΙΠ
  • Υπηρεσίες για φοιτητές & αποφοίτους
    • Γραφείο Υποστήριξης Φοιτητών & Αποφοίτων
    • Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Πανεπιστημίου
    • Υποδομές
  • Νέα
  • Επικοινωνία
Αναζήτηση για:

Πολιτική Ποιότητας

    Πολιτική Ποιότητας Μεταπτυχιακού

    Πολιτική Ποιότητας Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

    Πολιτική Ποιότητας Ιδρύματος

    16
    10, 2025
    Πρόγραμμα 1ου εξαμήνου 2025-2026, τμήμα πλήρους φοίτησης
    ... περισσότερα ... περισσότερα
    03
    10, 2025
    Πρόγραμμα 1ου εξαμήνου, τμήμα μερικής φοίτησης
    ... περισσότερα ... περισσότερα
    09
    05, 2025
    Ημερίδα Δικτύωσης - Bridging Generations
    Το μεταπτυχιακό οργάνωσε την πρώτη του ημερίδα δικτύωσης στις 27/11/2024 ... περισσότερα
    12
    02, 2025
    Τμήμα διεθνούς προσανατολισμού, Πρόγραμμα 2ου εξαμήνου
    Πρόγραμμα 2ου εξαμήνου ακαδ.έτους 2024-2025 ... περισσότερα
    12
    02, 2025
    Τμήμα πλήρους φοίτησης, Πρόγραμμα μαθημάτων 2ου εξαμήνου
    Αναλυτικά το πρόγραμμα μαθημάτων του 2ου εξαμήνου ... περισσότερα
    12
    02, 2025
    Τμήμα μερικής φοίτησης, Πρόγραμμα μαθημάτων 2ου εξαμήνου
    Δείτε το πρόγραμμα των μαθημάτων του 2ου εξαμήνου 2024-2025 ... περισσότερα

    Αρχείο Νέων

    Είπαν για εμάς

    Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος

    Το Μεταπτυχιακό «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν για εμένα η προφανής επιλογή όταν ήλθε η ώρα να επιλέξω ένα Πανεπιστήμιο κύρους, ώστε να εντρυφήσω στην επιστήμη του Μάρκετινγκ. Αυτό που με εντυπωσίασε πραγματικά είναι, το πόσο θετική ώθηση μου έδωσαν τα όσα έμαθα καθώς και η πρακτική ... περισσότερα

    Barbara Michail

    Being involved in the field of international marketing was and still is a dream of mine. PRIMA was the best start to realize my dream. Its modules and instructors, enabled me to gain a thorough understanding of marketing in general and international marketing in particular. It is important to mention that PRIMA students benefit from guest ... περισσότερα

    Θάνος Μπλίντζιος

    Χωρίς να είναι το πρώτο μου μεταπτυχιακό, είχα τη τύχη να συμμετάσχω στη πρώτη ‘φουρνιά’ του μεταπτυχιακού προγράμματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες» το 1999. Δύο πράγματα έρχονται αβίαστα στη μνήμη μου σε σχέση με αυτά τα δύο υπέροχα χρόνια: Το 1ο έχει να κάνει με μια πραγματικά εξαιρετική ομάδα εισηγητών ... περισσότερα

    Νάσος Καραγεωργιάδης

    Η απόφαση μου, ως ένα μεσαίο στέλεχος στις αρχές του 21ου αιώνα, να επενδύσω σε ένα μεταπτυχιακό αν και προκλητική δεν ήταν εύκολη. Η ένταση της δουλειάς και η αγωνία για το αν θα κατάφερνα να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αρκετό καιρό μετά το 1ο πτυχίο, δημιουργούσαν ένα εκρηκτικά αγχωτικό ... περισσότερα

    Φίλιππος Σφυρής

    Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα δεν ήταν μόνο πολύτιμο για την επαγγελματική μου εξέλιξη στο χώρο του μάρκετινγκ. Ήταν, κυρίως, μια από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Από τη μία το υψηλό επίπεδο και η εμπειρία των καθηγητών, το διεπιστημονικό «μείγμα» των φοιτητών και η καλά σχεδιασμένη δομή των μαθημάτων και από την άλλη, ... περισσότερα

    Γεωργία Σβώλου

    Η φοίτησή μου στο μεταπτυχιακό Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας θα είναι πάντα ένας από τους σημαντικότερους και ομορφότερους σταθμούς της ζωής μου. Σε αντίθεση με τον επαγγελματικό στίβο όπου άλλοτε κερδίζεις και άλλοτε χάνεις, από το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό βγαίνεις μόνο νικητής. Πρώτον, διότι διευρύνεις το θεωρητικό σου ... περισσότερα

    Eva Lexutt

    The decision to pursue the PRIMA Master’s Degree was the right one. The level and quality of studies is high, the modules interesting and practical since they focus on many case studies. The main difference, however, was the friendly and family-like atmosphere; the course was not attended by many students, and the professors ... περισσότερα

    Εμφάνιση Όλων

     Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33,
    Αθήνα 113 62
    8ος όροφος, Γραφείο 806

     210 8203-665
    210 8203-631

    Χάρτης Ιστότοπου

    • Linkedin
    • YouTube
    • Instagram
    • Facebook
    • TikTok
    Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
    © Copyright 1996 - 2025 | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών