Χάραξε την πορεία σου, επένδυσε στον εαυτό σου

Κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, ανάλυση δεδομένων, λήψη αποφάσεων, καινοτομία, ...

Κύρος, επιστημονική κατάρτιση, επαγγελματική καταξίωση

Καθηγητές με ερευνητικό έργο και διδακτική εμπειρία σε Ελλάδα και εξωτερικό

Διακεκριμένοι καθηγητές, εξαιρετικοί συμφοιτητές

Πρόγραμμα

Καλώς ήλθατε στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

  • Προσφέρει ένα σύγχρονο και περιεκτικό πρόγραμμα σπουδών στο πεδίο του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας
  • Υιοθετεί σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους (παίγνια προσομοίωσης, επισκέψεις σε πανεπιστήμια του εξωτερικού και σε επιχειρήσεις)
  • Συνδυάζει θεωρία και πράξη δίνοντας έμφαση στο ψηφιακό μάρκετινγκ/επικοινωνία
  • Συνδέεται στενά με τον επιχειρηματικό κόσμο (συνεργασίες με επιχειρήσεις, διαλέξεις από στελέχη της αγοράς)
  • Παρέχει τα εχέγγυα γνώσεων και δεξιοτήτων για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία

Το ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας έχει 3 τμήματα:

Επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει και κάνετε το επόμενο, αποφασιστικό βήμα στην καριέρα σας.

Καθηγητής Διονύσιος Σκαρμέας
Διευθυντής ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

 

Bασικά Στοιχεία

  • Περίοδος Αιτήσεων για το ακαδ. έτος 2024-2025

Η περίοδος αιτήσεων για το ακαδ.έτος 2024-2025 έχει λήξει.

  • Υποβολή Αίτησης

Για να κάνετε αίτηση στο ΠΜΣ Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας πατήστε εδώ!

  • Προϋποθέσεις Συμμετοχής

Πλήρους Φοίτησης

Μερικής Φοίτησης

Πλήρους Φοίτησης με Διεθνή Προσανατολισμό

96%

των αποφοίτων μας δηλώνει ότι το ακαδημαϊκό προσωπικό του Μεταπτυχιακού είναι υψηλού επιπέδου

91%

των αποφοίτων μας πιστεύει ότι οι στόχοι του Μεταπτυχιακού έχουν επιτευχθεί πλήρως

91%

των αποφοίτων μας δηλώνει ικανοποιημένο με το Μεταπτυχιακό

Νέα

Είπαν για εμάς

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα δεν ήταν μόνο πολύτιμο για την επαγγελματική μου εξέλιξη στο χώρο του μάρκετινγκ. Ήταν, κυρίως, μια από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Από τη μία το υψηλό επίπεδο και η εμπειρία των καθηγητών, το διεπιστημονικό «μείγμα» των φοιτητών και η καλά σχεδιασμένη δομή των μαθημάτων και από την άλλη, δύο χρόνια γεμάτα ιδέες, εικόνες, στιγμές και εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας. Δε θα άλλαζα τίποτα!

Φίλιππος Σφυρής

Market Intelligence Specialist, Group Marine Marketing, Hempel, Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης

Η απόφαση μου, ως ένα μεσαίο στέλεχος στις αρχές του 21ου αιώνα, να επενδύσω σε ένα μεταπτυχιακό αν και προκλητική δεν ήταν εύκολη. Η ένταση της δουλειάς και η αγωνία για το αν θα κατάφερνα να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αρκετό καιρό μετά το 1ο πτυχίο, δημιουργούσαν ένα εκρηκτικά αγχωτικό συνδυασμό. Φοιτώντας όμως στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας για στελέχη επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πέρασα δύο εξαιρετικά ενδιαφέροντα & αναζωογονητικά χρόνια, που με βοήθησαν να αναπτύξω μια διαφορετική οπτική γύρω από τις επιχειρήσεις και τη λειτουργία των αγορών αλλά και να κερδίσω προστιθέμενη αξία από την ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων με τους συμφοιτητές μου τότε, φίλους σήμερα.

Ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία!

Νάσος Καραγεωργιάδης

Senior Business Analyst & Project Manager, INTRASOFT International (LU), Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης

Χωρίς να είναι το πρώτο μου μεταπτυχιακό, είχα τη τύχη να συμμετάσχω στη πρώτη ‘φουρνιά’ του μεταπτυχιακού προγράμματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες» το 1999. Δύο πράγματα έρχονται αβίαστα στη μνήμη μου σε σχέση με αυτά τα δύο υπέροχα χρόνια: Το 1ο έχει να κάνει με μια πραγματικά εξαιρετική ομάδα εισηγητών, με υψηλό επίπεδο κατάρτισης, άψογο επαγγελματισμό, πολύ μεράκι και όρεξη να κάνουν το πρόγραμμα να πετύχει. Τους θυμάμαι όλους με πολλή αγάπη και ευγνωμοσύνη. Το 2ο σχετίζεται με τη ποιότητα των συμμετεχόντων. Ήταν πραγματικά ένα σύνολο ανθρώπων που πέραν και πάνω από το ότι είναι όλοι τους έξοχοι χαρακτήρες, έφεραν μαζί τους εργασιακή εμπειρία πολλών ετών και από διαφορετικούς τομείς επιχειρηματικότητας. Θυμάμαι στην πρώτη μας συνάντηση τον καθηγητή κο Γιώργο Αυλωνίτη να επισημαίνει μεταξύ άλλων, ότι μεταξύ μας έχουμε εμπειρία περισσότερη των 300 ετών! Αυτή η ανταλλαγή εμπειριών από μονή της, ενταγμένη στο άρτιο ακαδημαϊκό πρόγραμμα ήταν ένα από τα στοιχεία που βοήθησαν στο να αποκομίσουμε όλοι ανεκτίμητες πρακτικές γνώσεις που έμενα προσωπικά με βοήθησαν σημαντικά στην μετέπειτα επαγγελματική μου σταδιοδρομία.

Θάνος Μπλίντζιος

Managing Director SE Europe, Middle East & Africa, McGraw-Hill Education, Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης

Το Μεταπτυχιακό «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν για εμένα η προφανής επιλογή όταν ήλθε η ώρα να επιλέξω ένα Πανεπιστήμιο κύρους, ώστε να εντρυφήσω στην επιστήμη του Μάρκετινγκ. Αυτό που με εντυπωσίασε πραγματικά είναι, το πόσο θετική ώθηση μου έδωσαν τα όσα έμαθα καθώς και η πρακτική τους εφαρμογή στην καθημερινή μου εργασία ως Manager. Οι έννοιες και τα εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που διδάχθηκα, πιστεύω ότι παίζουν πρωτεύοντα ρόλο για μια επιτυχημένη καριέρα.

Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος

Managing Director, REASON TO BELIEVE, Απόφοιτος Προγράμματος Μερικής Φοίτησης

Η φοίτησή μου στο μεταπτυχιακό Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας θα είναι πάντα ένας από τους σημαντικότερους και ομορφότερους σταθμούς της ζωής μου. Σε αντίθεση με τον επαγγελματικό στίβο όπου άλλοτε κερδίζεις και άλλοτε χάνεις, από το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό βγαίνεις μόνο νικητής. Πρώτον, διότι διευρύνεις το θεωρητικό σου υπόβαθρο παρακολουθώντας ένα πολύ καλά δομημένο πρόγραμμα σπουδών. Δεύτερον, διότι έρχεσαι αντιμέτωπος με νέες, δυνατές προκλήσεις και δύσκολες αποφάσεις οι οποίες εξελίσσουν την προσωπικότητα και ενδυναμώνουν το χαρακτήρα σου. Τρίτον και σημαντικότερο, διότι σου δίνεται μία μεγάλη ευκαιρία να αναπτύξεις σχέσεις και να αποκτήσεις νέους αληθινούς φίλους, ο τρόπος σκέψης των οποίων μπορεί να επιδράσει θετικά στον τρόπο που εσύ προσεγγίζεις τη ζωή.

Δυστυχώς ο χρόνος δε γυρίζει πίσω. Αν όμως υπήρχε αυτή η δυνατότητα, είναι σίγουρο ότι θα επαναλάμβανα αυτό το συναρπαστικό ταξίδι με την ίδια υπέροχη παρέα, τους συμφοιτητές μου (MENT Class 2012-2013).

Γεωργία Σβώλου

Senior Brand Manager, Creta Farms SA, Απόφοιτος Προγράμματος Πλήρους Φοίτησης

Being involved in the field of international marketing was and still is a dream of mine. PRIMA was the best start to realize my dream. Its modules and instructors, enabled me to gain a thorough understanding of marketing in general and international marketing in particular. It is important to mention that PRIMA students benefit from guest speakers who are invited to the program to share their professional expertise. Above all, PRIMA, gave me the opportunity to go abroad, as an Erasmus student, in particular to Radboud University in the Netherlands, to complete my dissertation. It was a great opportunity to get to know different cultures and to learn how to work in a foreign academic environment. PRIMA is a student’s right choice for quality graduate education in the field of International Marketing in Greece!

Barbara Michail

Export Coordinator, Olympic Hermes S.A. (Lavdas Group), Απόφοιτος του Αγγλόφωνου προγράμματος Πλήρους Φοίτησης

The decision to pursue the PRIMA Master’s Degree was the right one. The level and quality of studies is high, the modules interesting and practical since they focus on many case studies. The main difference, however, was the friendly and family-like atmosphere; the course was not attended by many students, and the professors are not only very competent, but also friendly, available for meetings, and willing to offer guidance.

Eva Lexutt

Research Associate, FernUniversität in Hagen, Απόφοιτος του Αγγλόφωνου Προγράμματος Πλήρους Φοίτησης