Συχνές Ερωτήσεις

Το μάρκετινγκ είναι η επιστήμη που έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια της διοίκησης των επιχειρήσεων και βοηθά μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό να προσαρμόσει την όλη δραστηριότητά του στο περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται και ειδικότερα στις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Ένας μεγάλος αριθμός θεμάτων εντάσσονται στην επιστήμη του μάρκετινγκ, όπως η έρευνα αγοράς, η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, η ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, η τιμολόγηση, η διαφήμιση, η οργάνωση των πωλήσεων και των δικτύων διανομής των προϊόντων – υπηρεσιών, η διαχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών, η ανάπτυξη εξαγωγικής δραστηριότητας, κ.ο.κ. Κατά συνέπεια έχουν αναπτυχθεί πολλές επιμέρους ειδικότητες, η κάθε μία από τις οποίες στηρίζεται στη δική της επιστημονική βιβλιογραφία, αποτελεί αντικείμενο συγκεκριμένων μαθημάτων και αντιστοιχεί σε εξειδικευμένες επαγγελματικές προοπτικές. Θα πρέπει να τονιστεί ότι το μάρκετινγκ αφορά και έχει εφαρμογή όχι μόνο σε κερδοσκοπικές μονάδες αλλά και στις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, τους συλλογικούς και πολιτικούς φορείς και άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

H επικοινωνία είναι ένας ευρύτατος και δυναμικά εξελισσόμενος επιστημονικός χώρος. Σε αυτόν περιλαμβάνεται η επικοινωνία μιας επιχείρησης με τους πελάτες της, τους προμηθευτές της, τους εργαζόμενους, τους επενδυτές, τις οικονομικές και κοινωνικές ομάδες, τα θεσμικά όργανα, τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και άλλους φορείς που είναι στρατηγικής σημασίας. Η αποτελεσματική διαχείριση της επικοινωνίας, είναι καταλυτικός παράγοντας για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων, στα πλαίσια πάντα του αμοιβαίου οφέλους και κατανόησης με τις κοινωνικές ομάδες που αλληλεπιδρά ο οργανισμός.

Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας δίνει επίσης μια ιδιαίτερη έμφαση χώρο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού αποτελούν ταυτόχρονα εσωτερικούς «πελάτες», συνεργάτες και εκπροσώπους του και αντιπροσωπεύουν τον πλέον σημαντικό πόρο του.

Οι ειδικότητες αυτές αντανακλώνται αντίστοιχα σε ερευνητικά πεδία, μαθήματα και δυνατότητες επαγγελματικές απασχόλησης.

Θα        βρείτε περισσότερα για τις σχετικές με το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία έννοιες και πληροφορίες στην Ηλεκτρονική μας Βιβλιοθήκη.

Μάθημα: Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ

Στην εποχή του User Generated Content, το μάθημα Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ του 6ου εξάμηνου του τμήματος βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος του σε Student Generated Content: εργασίες που αφορούν επίκαιρα σχετικά θέματα, ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά, δημιουργία δικών τους θεματικών σελίδων στο διαδίκτυο ή τα κοινωνικά δίκτυα, ή ακόμη την προώθηση υφιστάμενων σελίδων μικρών επιχειρήσεων και οργανισμών. Μπορείτε να δείτε τις εργασίες αυτές εδώ. Εκφράζουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στις εταιρείες που πρόθυμα υποδέχτηκαν τους φοιτητές μας και μοιράστηκαν μαζί τους τις πρακτικές και τις εμπειρίες τους.

Θεματικές Εργασίες
 

Πρακτικές Εργασίες 
 

Gamification
ebook
 

Mobile Marketing
ebook
 

Web Design
ebook

 

Εργαλεία CRM
ebook

 

B2B E-marketing & Social Media
ebook

 

Site προσφορών
ebook

 

Social Shopping
ebook

 

Επιχειρηματικότητα στο διαδίκτυο
ebook
 

 

 

 

 

Cretan Knives Skalidakisebook
Διαχείριση σελίδας στο Facebook της εταιρείας Cretan Knives Skalidakis.
Άστεγοιebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για την υποστήριξη των αστέγων.
Get Culturedebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για θέματα διασκέδασης στην Αθήνα.
Stop Violence Nowebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για την κακοποίηση.
Save Greece, ebook
Δημιουργία site για τη προώθηση της Ελλάδας.
Vinylioebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για προβολή καινούριων ειδών μουσικής.
P.A.M.P. Theatreebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για την προώθηση θεατρικής ομάδας.
Στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόνταebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων.
The Other Greeceebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για τη διάχυση του εναλλακτικού τουρισμού.
Save Consumerebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για την ενημέρωση του καταναλωτή.
Art Lineebook
Παρουσίαση της λειτουργίας της εταιρείας "Art Line" και της προώθησης της μέσω της ιστοσελίδας.
24SHOPENebook
Προώθηση των σελίδων της εταιρείας "24Shopen" στα κοινωνικά δίκτυα.
Site του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας,ebook
Βελτίωση του περιεχομένου της επίσημης ιστοσελίδας του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. 
Λάδι Epsilon, ebook
Προώθηση της σελίδας στο Facebook της εταιρείας "Λάδι Epsilon". 
Fun n’ the cityebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για την ψυχαγωγία στην Αθήνα.
Movie Addictebook
Δημιουργία σελίδας στο Facebook με θέμα τη ψυχαγωγία (προτάσεις για ταινίες).
Content marketing στα social media του τμήματος Μ&Εebook
Content Marketing στα Social Media του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Playmobilebook
Καμπάνια για την ενίσχυση της προσέλκυσης επισκεπτών στα social media της εταιρείας παιχνιδιών.
Click Into Natureebook
Δημιουργία ιστοσελίδας για την πράσινη ανάπτυξη.
Student Lifeebook
Δημιουργία σελίδας στο Facebook με θέματα που αφορούν στη φοιτητική ζωή.
Αθλητικό και Πολιτιστικό Σωματείο Αργώ, Προώθηση της ιστοσελίδας και της παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα του σωματείου "ΑΡΓΩ".

Best Practices in e-Marketing
29 Μελέτες Ελληνικών Επιχειρήσεων και άλλα σχετικά θέματα