Μικρή Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη

Πρόσφατη Αρθρογραφία

Videos/ Παρουσιάσεις

Ψηφιακός μετασχηματισμός, επιχειρηματικότητα και μάρκετινγκ​​​​​, Άρθρο του Σέργιου Δημητριάδη, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, Τεύχος 36, Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2017

Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα, Έρευνα και Καινοτομία, Άρθρο της Ελένης Αποσπόρη, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, Τεύχος 36, Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2017

Κόβουν δαπάνες ακόμα και σε βασικά είδη διατροφής, Άρθρο της Δ. Μανιφάβα για την ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ, A.La.R.M., Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 10/4/2016.

Άποψη: Δημιουργικό Αισθήσεων στον Καταναλωτή, Άρθρο του ομότιμου καθηγητή Ν. Παπαβασιλείου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 9/1/2016.

Οι ηλεκτρονικές προμήθειες στις B2B αγορές, Άρθρο του Γεωργίου Αυλωνίτη, για έρευνα του εργαστηρίου Μάρκετινγκ A.La.R.M., Περιοδικό Manager, Νοε 2015 - Τεύχος 33, σελ. 38-41.

Κίνδυνος Απώλειας του Ευρωπαϊκού Κεκτημένου, Άρθρο του καθηγητή Γεωργίου Αυλωνίτη, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 13/9/2015.

Πράσινες και Οικολογικές Προμήθειες στις Β2Β Αγορές, Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (ALARM) με επιστημ. υπεύθυνο τον καθηγητή Γιώργο Αυλωνίτη. www.marketingweek.gr, 9/9/2015.

Το ανταγωνιστικό μειονέκτημα της Ελλάδας, Άρθρο του υποψήφιου διδάκτορα Καρόλου Παπαδά, 27/8/2015, huffingtonpost.gr

Δημιουργώντας Καινοτομία, Άρθρο του υποψήφιου διδάκτορα Καρόλου Παπαδά, 23/6/2015, huffingtonpost.gr

Έναρξη των συμμετοχών στα βραβεία Made in Greece, 2015, Άρθρο για τον θεσμό βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ: Made in Greece,  17/6/2015, www.real.gr

Έρευνα του τμήματος Μάρκετιγνκ & Επικοινωνίας, OΠΑ: Τελικά τι κάνει ένα post viral; Άρθρο του Δ. Κορδερά, για έρευνα στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας του μεταπτυχιακού Μ&Ε για στελέχη,  του κου Γ. Γκριτζάλα με την επίβλεψη του αναπλ. καθηγητή κου Σ. Δημητριάδη. Marketing Week online, 3/6/2015.

Έρευνα iMarketing Society και Focus Bari: Προφίλ και αρμοδιότητες του Έλληνα digital marketer.Συνέντευξη του αναπλ. καθηγητή Σ. Δημητριάδη στο MarketingWeek online, σε άρθρο του Δ. Κορδερά,  30/4/2015. 
 

Η κρίση έκανε Βορειοευρωπαίους τους έλληνες καταναλωτές, άρθρο της Δ. Μανιφάβα για την ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ που συντονίζει ο καθηγ. Γ. Μπάλτας, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 19/4/2015.

The State of Digital Marketing, Το προφίλ και οι αρμοδιότητες του Έλληνα digital marketer.Αποτελέσματα της πρώτης επίσημης έρευνας τουiMarketing Society σε συνεργασία με την Focus Bari. 2/4/2015.

Τι ακριβώς σημαίνουν οι φορολογικές δεσμεύσεις της νέας κυβέρνησης; του καθηγητή Γεωργίου Αυλωνίτη, real.gr, 10/3/2015.
 

Λιανεμπόριο προσανατολισμένο στον πελάτη, του ομότιμου καθηγητή Ν. Παπαβασιλείου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 7/3/2015.

Το omni-channel στην εποχή του digital marketing, του αναπλ. καθηγητή κ. Σ. Δημητριάδη, naftemporiki.gr, 2/3/2015. 
 

Content Marketing, Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου, του αν. καθηγητή κου Σ. Δημητριάδη, Marketing Week, 11/2/2015. 
 

Τουρισμός, Μάρκετινγκ & Βιώσιμη Ανάπτυξη, του υποψ. διδάκτορα κου Κ. Παπαδά, epixeiro.gr, 4/2/2015. 
 

Μα πόσο αλλάζει το μάρκετινγκ στη digital εποχή; του αν. καθηγητή Σέργιου Δημητριάδη, SKYWALKER, 14/01/2015.
 

Το διαδίκτυο εργαλείο Μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, του ομότιμου καθηγητή  Ν. Παπαβασιλείου, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 3/1/2015. 

ΕΡΕΥΝΕΣ

European Communications Monitor 2014, ετήσια διεθνική μελέτη για τον τομέα της στρατηγικής επικοινωνίας παγκοσμίως. Επιστημ. υπεύθυνη για την Ελλάδα η επικ. καθηγήτρια Ε. Αποσπόρη.
 

Καριέρα και Γενιά Υ, Οδηγός Επιβίωσης για Ιδανικούς Εργοδότες. Μία έρευνα της kariera.gr με επιστημονικές υπεύθυνες τις επικ. καθηγήτριες Ειρ. Νικάνδρου & Λ. Παναγιωτοπούλου.
 

Έρευνα "Καταναλωτής και Ελληνικό Προϊόν", Επιστ. Υπεύθυνος, καθ. Γ. Μπάλτας.
 

"H εξέλιξη των εξαγωγών των αγροτικών προϊόντων",  1988-2011, Τάσεις - Ανταγωνισμός - Μερίδια στις Αγορές", Συμπεράσματα Έρευνας του καθ. κ. Ι. Χαλικιά που έγινε για λογαριασμό του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων.
 

 

 Αφιέρωμα του SBC TV, στην απονομή των βραβείων Made in Greece, της ΕΛ.Α.Μ. 2015. 
 

Συνέντευξη του καθηγητή Γ. Αυλωνίτη στο SBC TV στην κα Ροδοπούλου για τα βραβεία Made in Greece 2015.

Ο καθηγ. Γ. Αυλωνίτης στο 6th European Forum for Marketing of Scientific & Research Organization, IoA, Poland, Νοε 2015.

Made in Greece Awards 2015, Συνέντευξη της οργανωτικής επιτροπής των βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Ο αναπλ. καθηγητής Σέργιος Δημητριάδης στο 4ο Συνέδριο Social Media World, Σεπτέμβριος 2015. 
 

Συνέντευξη του καθηγητή Γεωργίου Αυλωνίτη, στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για το μάρκετινγκ σε περίοδο ύφεσης, Μάιος 2015.

Launch Event, Συνεργατική Πρωτοβουλία iMarketing Society, ΤΗΕ CUBE, Athens, 2/4/2015.

 Ρεπορτάζ για την παρουσίαση αποτελεσμάτων του 1ου Marketing Barometer. Ένας νέος θεσμός για τη διαχρονική και συστηματική διερεύνηση και καταγραφή των τάσεων στο χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΕΔΕ) και την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ. 

 

H Δρ. Καλυψώ Καραντινού στο TEDxAUEB 2015 με θέμα ομιλίας"Overcoming Inertia: How small changes can have a big impact". 14/3/2015

O καθηγ. Γ. Μπάλτας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεωνγια την ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (2015).

O καθηγητής Γ. Μπάλτας στην εκπομπή enikos.gr για την ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ (A.La.R.M.), Οκτ. 2014.
 

Διάλεξη του καθηγητή Philip Kotler για την εξέλιξη και το ρόλο της επιστήμης του Μάρκετινγκ (2012), Chicago Humanities Festival.
 

Ένα συμβιωτικό e-business οικοσύστημα; O αν. καθηγ. Σ. Δημητριάδης στο 3o Συνέδριο e-Βusiness World, 26.6.2014. 
 

 Content as Strategy, Διαφάνειες εισήγησης του αν. καθ. Σ. Δημητριάδη στο 2014 World Management Conference, ICOM Network. 28.4.2014
 

Εκδήλωση: Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στη Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων,Χαιρετισμός καθηγ. & Προέδρου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, κου Γ. Αυλωνίτη, 27.3.2014.

Δείτε περισσότερα Βίντεο
 

Δείτε επίσης: