Εκδηλώσεις

  • 26-08-2020
    Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Της Υποψήφια Διδάκτορος κυρίας Μαρίας‐Αγγελικής Τρομπέτα Θέμα: “A Meta‐analysis of the effects of Music on Customers of Tourism Services” («Μια Μετα‐ανάλυση των Επιδράσεων της Μουσικής στους Πελάτες Τουριστικών Υπηρεσιών»)) Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 01-06-2020
    Webinar γνωριμίας με το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας  Δείτε περισσότερα εδώ.
  • 01-06-2020
    Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Υποψήφιος διδάκτορας κύριος Αθανάσιος Πολυπόρτης | Θέμα: “Incidental Emotions and Hedonic Forecasting: The Role of the Certainty‐Uncertainty Appraisal Dimension” («Περιστασιακά Συναισθήματα και Ηδονικές Προβλέψεις: ο Ρόλος της Αβεβαιότητας ως Διάσταση Εκτιμήσεως»)   Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 01-06-2020
    Παρουσίαση μέσω e‐Presence. Υποψήφια διδάκτωρ κυρία Αποστολία Λουκοπούλου | Θέμα: “Attribute Level Variety‐Seeking Behavior” («Η Καταναλωτική Συμπεριφορά Αναζήτησης Ποικιλίας σε Επίπεδο Προϊοντικών Χαρακτηριστικών») Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 04-02-2020
    Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας σας προσκαλεί σε ερευνητικό σεμινάριο με προσκεκλημένο εισηγητή τον καθηγητή Tammo Bijmolt, Professor in Marketing Research at the University of Groningen. Το σεμινάριο έχει τίτλο “How to Do Well by Doing Good: A Meta-Analysis of Consumer Responses to Cause-Related Marketing” και θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 15:00-18:00 στο νέο κτίριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, επί των οδών Τροίας 2, Κιμώλου και Σπετσών.      Τα ερευνητικά σεμινάρια του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας είναι ανοικτά προς όλα τα μέλη ΔΕΠ και υποχρεωτικά για τους Υποψήφιους Διδάκτορες του Τμήματος
  • 30-12-2019
    Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 03-09-2019
    Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 04-07-2019
    Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας σας προσκαλεί σε ερευνητικό σεμινάριο με προσκεκλημένη εισηγήτρια την κυρία Μαρία Σταυράκη, Assistant Professor at the Department of Psychology of the University of Castilla-La Mancha. Το σεμινάριο έχει τίτλο “Feeling good for not knowing vs. feeling bad for knowing” και θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019 και ώρα 15:00-18:00, στην αίθουσα Τ201 του νέου κτιρίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, επί των οδών Τροίας 2, Κιμώλου και Σπετσών.      Τα ερευνητικά σεμινάρια του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας είναι ανοικτά προς όλα τα μέλη ΔΕΠ και υποχρεωτικά για τους Υποψήφιους Διδάκτορες και
  • 01-07-2019
    Δείτε εδώ σχετική ανακοίνωση.
  • 08-05-2019
    Ερευνητικό σεμινάριο, με προσκεκλημένο εισηγητή τον Καθηγητή κύριο Μιχαήλ Τσίρο, Professor of Marketing, Miami Business School, University of Miami, USA. Το σεμινάριο έχει τίτλο “When Limiting the Total Donation Amount Increases Consumer Responsiveness to Cause-Related Marketing Campaigns”. Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019 και ώρα 18:00-21:00, στην αίθουσα Τ102 του νέου κτιρίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, (επί των οδών Τροίας 2, Κιμώλου και Σπετσών). .Απευθύνεται σε μέλη ΔΕΠ και υποψήφιους διδάκτορες όλων των τμημάτων του ΟΠΑ Πρόσκληση και πληροφορίες για το σεμινάριο και τον εισηγητή.

Σελίδες