Βραβεία MADE IN GREECE, 2015 από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ.

Βραβεία MADE IN GREECE, 2015 από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ.

Με τη συμμετοχή πολλών επιχειρήσεων και στις 8 κατηγορίες βραβείων, τα “MadeinGreece 2015” βρίσκονται στην προκριματική φάση αξιολόγησης.

Τα Βραβεία Made in Greece είναι μία πρωτοβουλία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με οργανωτική επιτροπή τους καθηγητές του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ, κκ. Γεώργιο Αυλωνίτη και Γεώργιο Μπάλτα και τον επίκουρο καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών, κο Προκόπη Θεοδωρίδη.

Ο θεσμός αυτός της ΕΛ.Α.Μ. εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά σήματα (brand names). Σκοπός του θεσμού αυτού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.

Τα βραβεία απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των σημάτων της (brands) πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους.

Τα βραβεία "Made in Greece" είναι η εξωτερίκευση της ανάγκης να αναδείξουμε τη σημαντικότητα της βιομηχανικής και αγροτικής παραγωγής για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας και η απάντηση των ανθρώπων του ελληνικού μάρκετινγκ στις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας που σήμερα περισσότερο από ποτέ πριν έχει εναποθέσει την ελπίδα της εξόδου από την κρίση στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Η πρώτη διοργάνωση πραγματοποιήθηκε το 2013 και αναδείχθηκαν 7 νικητές από 122 υποψηφιότητες που προέκυψαν συνολικά από 85 επιχειρήσεις, οργανισμούς και συνεταιρισμούς.

Φέτος για κάθε κατηγορία βραβείου έχει συσταθεί επιτροπή στην οποία προεδρεύει μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και συμμετέχουν εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, των χορηγών, των επαγγελματικών φορέων και των χορηγών επικοινωνίας που υποστηρίζουν το θεσμό. Να σημειωθεί ότι η διαδικασία αξιολόγησης θα διαρκέσει περίπου 1 μήνα.

Δείτε το Δελτίο Τύπου

Δείτε τις Κατηγορίες Βραβείων & τα Κριτήρια Αξιολόγησης