Διάκριση φοιτητών σε διαγωνισμό στην Ρόδο στο πλαίσιο μαθήματος Τουριστικό Μάρκετινγκ

Στο πλαίσιο του μαθήματος Τουριστικό Μάρκετινγκ του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση της διδάσκουσας του μαθήματος, Αναπληρώτριας Καθηγήτριας κυρίας Καλυψούς Καραντινού υπό την αιγίδα, σύμπραξη και συνεπίβλεψη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και της Επιστημονικής Ομάδας Τουρισμού ΕΠΟΤ Tourism Think Tank. Ο διαγωνισμός επικεντρώθηκε στην Κουζίνα του Αιγαίου, μία εξαιρετική πρωτοβουλία που σκοπό έχει να αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο τον γαστρονομικό πλούτο των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Οι συμμετέχοντες στο μάθημα αγκάλιασαν το διαγωνισμό με ενθουσιασμό και εντυπωσίασαν τους κριτές με την ποιότητα της δουλειάς τους και τις καινοτόμες ιδέες τους, κάνοντας την ανάδειξη νικητών μία πολύ δύσκολη διαδικασία.

Οι δύο νικήτριες ομάδες, επισκέφθηκαν την Ρόδο, παρουσίασαν τα αποτελέσματα της βραβευμένης δουλειάς τους στα στελέχη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και βραβεύθηκαν σε ειδική επίσημη τελετή που διοργάνωσε το Επιμελητήριο. Κατά την τετραήμερη επίσκεψη τους στο νησί οι νικήτριες ομάδες απόλαυσαν επίσης μία μοναδική εμπειρία φιλοξενίας και εξερεύνησης του εντυπωσιακού πλούτου, ιστορίας και μοναδικότητας του νησιού ως φιλοξενούμενοι του Επιμελητηρίου.