Διάκριση φοιτητών σε διαγωνισμό στο πλαίσιο μαθήματος Τουριστικό Μάρκετινγκ

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΠΑ στην Ιπποκρατική Εβδομάδα στο Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα Κω

Στο πλαίσιο του μαθήματος Τουριστικό Μάρκετινγκ του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία διαγωνισμός (field study project) με θέμα την αξιοποίηση της Ιπποκρατικής προσέγγισης στην ευζωία για την ενδυνάμωση της μοναδικότητας του νησιού της Κω.

Η διδάσκουσα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Καλυψώ Καραντινού σε συνεργασία με την κυρία Άντα Καραγιάννη, Ιδρύτρια και Γενική διευθύντρια της PraxisPlus και την κυρία Ελένη Μπάση, Γενική Διευθύντρια του Ομίλου Ξενοδοχείων Κουλλιάς έδωσαν στους/στις συμμετέχοντες/ουσες ένα ιδιαίτερα απαιτητικό θέμα το οποίο τους/τις καλούσε να εφαρμόσουν τις αρχές του storytelling και του δημιουργικού τουρισμού στη στρατηγική τοποθέτηση προορισμού για το νησί της Κω αξιοποιώντας την Ιπποκρατική φιλοσοφία και τις Ιπποκρατικές αρχές ευζωίας.

Οι φοιτητές/τριες αγκάλιασαν τον διαγωνισμό με ενθουσιασμό και χρησιμοποιώντας τον τρόπο σκέψης, την τεχνογνωσία και τα εργαλεία με τα οποία το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας τους εξοπλίζει, δημιούργησαν με ιδιαίτερο ζήλο και δημιουργικότητα πρωτοπόρες λύσεις που εντυπωσίασαν την κριτική επιτροπή. Η διαδικασία επιλογής του νικητή ήταν πολύ δύσκολη ανάμεσα σε εξαιρετικές προσεγγίσεις και ιδέες που η καθεμία είχε τη δική της αξία και δύναμη.

Η ομάδα που ξεχώρισε, αποτελούμενη από τις κυρίες Κωνσταντίνα Διαμαντή, Μαρία Κοκάλα, Αντωνία Παπαγιάννη και Ηρώ Χρυσικοπούλου ταξίδεψε στην Κω και παρουσίασε τη βραβευμένη δουλειά της σε ειδική εκδήλωση με θέμα «Η Ευζωία με Ιπποκρατική Προσέγγιση στον Τουρισμό», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 19 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της Ιπποκρατικής Εβδομάδας 16-22/10/23 στο Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα Κω.

Μεταξύ άλλων παρουσίασαν την ιδέα τους για την εφαρμογή «KOStal” app, σχεδιασμένη για να δημιουργήσει μία εξατομικευμένη εμπειρία για διαφορετικούς τύπους επισκεπτών του νησιού, αποτελούμενη από μία σειρά δημιουργικών και συμμετοχικών δραστηριοτήτων για τον επισκέπτη εμπνευσμένες όλες με δημιουργικό τρόπο από την Ιπποκρατική φιλοσοφία και βασιζόμενες σε τέσσερα αποφθέγματα του Ιπποκράτη και στις αρχές επίτευξης ευκρασίας και ισορροπίας σώματος και πνεύματος.

Την παρουσίαση της νικήτριας ομάδας πλαισίωσαν η κυρία Καραντινού, η κυρία Μπάση και η κυρία Καραγιάννη, με τις δικές τους παρουσιάσεις για την σπουδαιότητα του storytelling και τη βέλτιστη αξιοποίηση του στην τουριστική βιομηχανία, καθώς και για την εφαρμογή της Ιπποκρατικής προσέγγισης στην ευζωία, τόσο σε επίπεδο τουριστικής επιχείρησης όσο και σε επίπεδο προορισμού για την Κω.

Τη διοργάνωση της επίσκεψης στην Κω και τη φιλοξενία όλων των συντελεστών ανέλαβαν αριστοτεχνικά ο όμιλος ξενοδοχείων Κουλλιάς (Koullias Group), προσφέροντας μια αξέχαστη, υψηλών προδιαγραφών εμπειρία φιλοξενίας στο ξενοδοχείο Atlantis Hotel Kos.