Ετήσια Έρευνα Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ, ALARM.

Ετήσια Έρευνα Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του εργαστηρίου Μάρκετινγκ, ALARM.

Τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας καταναλωτικής συμπεριφοράς που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (ALARM) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με επιστ. υπεύθυνο τον καθηγ. Γεώργιο Μπάλτα, σε πρόσφατο άρθρο της εφημερίδας Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, αποκαλύπτουν βαθιές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά, που παύουν πλέον να είναι συγκυριακές και αποκτούν μόνιμο χαρακτήρα.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τυχαίο δείγμα 1.437 νοικοκυριών μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων μεταξύ Νοεμβρίου 2014 και Ιανουαρίου 2015.

Δείτε το άρθρο ΕΔΩ.