47th Academy of Marketing Conference 2014.

47th Academy of Marketing Conference 2014

Το 47o συνέδριο της Ακαδημίας Μάρκετινγκ (Academy of Marketing) διοργανώνεται από το πανεπιστήμιο του Bournemouth στο Ηνωμένο Βασίλειο, 7 έως 10 Ιουλίου με τίτλο: Marketing Dimensions, People, Places and Spaces. Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου και τις παρουσιάσεις ερευνητικών εργασιών από ακαδημαϊκό προσωπικό και υποψήφιους διδάκτορες του τμήματος.

Πρόγραμμα Συνεδρίου

e-Marketing 9.7.2014
Consumer Brand Relationships in Social Media. Georgios Tsimonis, Sergios Dimitriadis, Athens University of Economics and Business.

B2B Marketing 9.7.2014
Does consumer advertising of industrial products work? An experimental study in a high-involvement context. Christina Giakoumaki, George Avlonitis, George Baltas , Athens University of Economics and Business.

Το συνέδριο στο Twitter https://twitter.com/AMCON14
hashtag #amcon14