Διδάκτορας |
Τίτλος Διατριβής |
Έτος Ανακήρυξης |
---|
|
Ζωγράφου Ειρήνη |
"Human Resource Management and Employer Branding for High-Performing Small and Medium-sized Enterprises («Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Employer Branding για Υψηλή Απόδοση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις») |
2023 |
Μαυράκη Ευαγγελία-Ζωή |
Acquirers' and targets' reactions to post-acquisition's integration process: a qualitative and a quantitative study of associated antecedents and outcomes (Αντιδράσεις εργαζομένων από την εξαγοράστρια και την εξαγορασθείσα εταιρία προς την διαδικασία ενσωμάτωσης μετά την εξαγορά: μία ποιοτική και μία ποσοτική μελέτη για τους προγενέστερους παράγοντες και τα αποτελέσματα) |
2023 |
Παναγιωτοπούλου Αλτάνη |
"Consequences of Emotional Intelligence in Consumer Behavior" ("Επιδράσεις της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή") |
2022 |
Κόντος Παναγιώτης |
Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της Αυτοδιάθεσης (Employer Brand Identification through the lens of Self-Determination Theory) |
2022 |
Κυριακόπουλος Νικόλαος |
An empirical investigation into product rollover decisions: Evidence from the UK (Εμπειρική διερεύνηση των αποφάσεων αντικατάστασης προϊόντος: Ευρήματα από το Ηνωμένο Βασίλειο) |
2022 |
Καρλή Μαρίνα |
Η Επίδραση της Μεταφοράς της Μάθησης στην Εργασιακή Συμπεριφορά με τη Χρήση των Τεστ Αξιολόγησης Υποθετικών Καταστάσεων (The Impact of Learning Transfer on Employees’ Work Behavior Using Situational Judgment Tests) |
2021 |
Κοττίκας Κωνσταντίνος |
«Καινοτόμες στρατηγικές Μάρκετινγκ: Ανταπόκριση στην αγορά και Διαμόρφωση της Αγοράς» (“Innovative Marketing Strategies: Market-driven versus Market-driving”) |
2021 |
Πάχος-Φώκιαλης Νικόλαος |
High Performance Work Systems for an Aging Workforce (Εργασιακά Συστήματα Υψηλής Απόδοσης για Ώριμους Εργαζόμενους) |
2020 |
Πολυπόρτης Αθανάσιος |
“Incidental Emotions and Hedonic Forecasting: The Role of the Certainty-Uncertainty Appraisal Dimension” («Περιστασιακά Συναισθήματα και Ηδονικές Προβλέψεις: ο Ρόλος της Αβεβαιότητας ως Διάσταση Εκτιμήσεως») |
2020 |
Λουκοπούλου Αποστολία |
“Attribute Level Variety-Seeking Behavior” («Η Καταναλωτική Συμπεριφορά Αναζήτησης Ποικιλίας σε Επίπεδο Προϊοντικών Χαρακτηριστικών») |
2020 |
Τρομπέτα Μαρία-Αγγελική |
“A Meta-analysis of the effects of Music on Customers of Tourism Services” («Μια Μετα-ανάλυση των Επιδράσεων της Μουσικής στους Πελάτες Τουριστικών Υπηρεσιών») |
2020 |
Κοττίκα Ευθυμία |
Διερεύνηση των Σχέσεων που Αναπτύσσονται μεταξύ των Χαρακτηριστικών του Επιχειρηματία και του Προσανατολισμού στην Επιχειρηματικότητα και το Μάρκετινγκ της Μικρομεσαίας Επιχείρησης» |
2019 |
Λαμπρινάκος Γρηγόριος |
Emotions and Cognition. The Multiple Roles of Anger, Surprise and Awe in Persuasive Communication (Συναισθήματα και Γνωστικές Διεργασίες. Οι Πολλαπλοί Ρόλοι του Θυμού, της Έκπληξης και του Δέους στην Επικοινωνία με Απώτερο Σκοπό την Πειθώ) |
2019 |
Κοντοπούλου Βασιλική |
Consumer Behavior and Counterfeit Luxury Brands: An Evolutionary Psychology Approach (Συμπεριφορά Καταναλωτή και Απομιμήσεις Πολυτελών Προϊόντων: Μια Προσέγγιση Εξελικτικής Ψυχολογίας) |
2019 |
Κούση Σοφία |
Η συμβολή των υλικών και εμπειρικών αγορών στην ευτυχία: διευρύνοντας τη σύσταση εμπειρίας |
2018 |
Παρασκευοπούλου Λουίζα |
Crafting the extra innovation: from job crafting to innovative behavior |
2017 |
Παινέσης Γρηγόριος |
Σχεδιαστικά Ζητήματα & Αποτελεσματικοί Τρόποι Παρουσίασης της Αξίας του Κουπονιού (Empirical Determination of Coupon Face Value Framing and Design Effects: An Experimental Approach) |
2016 |
Τσιμόνης Γεώργιος |
Η διερεύνηση της ποιότητας σχέσης και των παραγόντων που τη διαμορφώνουν στο περιβάλλον των Κοινωνικών Δικτύων: H εφαρμογή της θεωρίας σχεσιακού οφέλους και κόστους |
2016 |
Παπαδάς Κάρολος-Κωνσταντίνος |
Προσανατολισμός στο πράσινο μάρκετινγκ (Green marketing orientation): οι παράγοντες που το επηρεάζουν και οι συνέπειές του. |
2016 |
Ψιμούλη Μαρία |
Η επωνυμία μιας χώρας: διερευνώντας την έννοια |
2016 |
Μπόικου Βασίλειος |
Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα |
2016 |
Τσαχουρίδη Ειρήνη |
Οργανωσιακή αρετή: μελέτη των παραγόντων που την προκαλούν μέσα σε έναν οργανισμό καθώς και των επιδράσεών της υπό το πρίσμα της θεωρίας κοινωνικής ανταλλαγής |
2016 |
Χυτήρη Αλεξάνδρα-Παρασκευή |
Αναθεωρώντας τη σχέση Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και Απόδοσης (Reconsidering the Human Resource Management-Organisational Performance Relationship) |
2015 |
Μαγρίζος Σόλων |
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ανταγωνιστικότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. |
2015 |
|
Πάπιστα Εριφίλη-Βασιλική |
Ποιότητα Σχέσης & Ταύτιση καταναλωτή-επωνυμίας, προϋποθέσεις & επακόλουθα: εφαρμογή στο χώρο των φυτικών καλλυντικών. |
2015 |
|
Χαλκιάς Γιώργος |
Η επίδραση των σχηματικά ασύμφωνων πληροφοριών της διαφήμισης στις διαδικασίες γνωστικής επεξεργασίας και αξιολόγησης των καταναλωτών: ο ρόλος της έντασης του σχήματος και της εμπλοκής του καταναλωτή. |
2014 |
|
Αναγνωστίδου Ζωή
|
Attitude-based versus attribute-based consumer decision making: the role of accessibility, diagnosticity, motivation and opportunity. |
2014 |
|
Μακρή Αικατερίνη |
Factors Infuencing Export Venture Performance: An Empirical Investigation. |
2014 |
|
Γιαννόπουλος Αντώνιος |
Διερεύνηση της αλληλεξάρτησης Εσωτερικού & Εξωτερικού Προσανατολισμού: Ένα ολοκληρωμένο Μοντέλο για τον Προσανατολισμό, την Ικανοποίηση Εσωτερικών & Εξωτερικών Πελατών & την Επιχειρησιακή Απόδοση |
2013 |
|
Καμινάκης Κωνσταντίνος |
Η επίδραση του φυσικού περιβάλλοντος στους πελάτες και τους εργαζόμενους |
2013 |
|
Γιακουμάκη Χριστίνα |
Ο ρόλος της καταναλωτικής διαφήμισης σε B2B προϊόντα |
2013 |
|
Ντέλιου Κλεοπάτρα |
Ολική Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Συμβολή στην Επικοινωνία και στην εικόνα του Πανεπιστημίου |
2013 |
|
Πήχα Λαμπρινή |
Προσανατολισμός στην Επωνυμία: παράγοντες που τον επηρεάζουν και συνέπειες αυτού (Brand Orientation: Antecedents and Consequences) |
2012 |
|
Κωστόπουλος Ιωάννης |
Οι Προϋποθέσεις και οι Συνέπειες της Αποτελεσματικότητας της Διαδικασίας Χαρτογράφησης Υπηρεσιών (Service Blueprinting). Μια Εμπειρική Μελέτη στον Ξενοδοχειακό Κλάδο |
2012 |
|
Ραφαηλίδου Μυροφόρα |
Η Γυάλινη Οροφή στο χώρο των Επιχειρήσεων υπό το πρίσμα της Θεσμικής Θεωρίας |
2012 |
|
Τζεμπελίκος Νεκτάριος |
Ένα Ολοκληρωμένο Μοντέλο Προσανατολισμού στη Διοίκηση Πελατών Στρατηγικής Σημασίας (Key Account Management Orientation) - Κίνητρα, Εφαρμογή και Αποτελέσματα |
2011 |
|
Θεοδωράκης Ιωάννης |
Ρητορική και Πρόκληση: Τα Συναισθήματα, οι Αξίες και οι Στάσεις των Καταναλωτών Έναντι Ρητορικών Προκλητικών Διαφημίσεων |
2011 |
|
Σαριδάκης Χαράλαμπος |
Οι Προτιμήσεις του Έλληνα Καταναλωτή στην Αγορά Αυτοκινήτου» (“An Analysis of Consumer Preferences in the Greek Car Market”) |
2011 |
|
Παπαδάκης Γεώργιος |
Χρήση Συστημάτων CRM και Επιπτώσεις στην Απόδοση των Επιχειρήσεων |
2011 |
|
Λιονάκης Κωνσταντίνος |
Μια διερευνητική μελέτη των Σχέσεων και των Συγκρούσεων μεταξύ των Τμημάτων Μάρκετινγκ & Πωλήσεων σε Ελληνικές Επιχειρήσεις Καταναλωτικών Αγαθών: Προσδιοριστικοί Παράγοντες και Επιπτώσεις |
2011 |
|
Πεϊτζίκα Ειρήνη |
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ Καταναλωτικών Προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στην Ελλάδα που βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο του κύκλου ζωής προϊόντος και αγοράς |
2010 |
|
Σταυράκη Μαρία |
Ο ρόλος του Συναισθήματος στην αλλαγή των στάσεων μέσω της διαφήμισης |
2009 |
|
Κωνσταντουλάκη Κλεοπάτρα |
Η Επίδραση της Εμπλοκής στις Περιγραφικές Ιδιότητες του Συνόλου Εξέτασης και στην Επιλεκτικότητα του Καταναλωτή |
2009 |
|
Ριζομυλιώτης Ιωάννης |
Η αποτελεσματικότητα της Έντυπης Βιομηχανικής Διαφήμισης στην Ελλάδα: Θεωρητική και Εμπειρική προσέγγιση |
2008 |
|
Πηλίδου Ουρανία |
Εμπειρική Διερεύνηση του Λανσαρίσματος Νέων Βιομηχανικών Προϊόντων από Εταιρείες Αντιπροσώπων: Έμφαση στη Στρατηγική Επικοινωνίας |
2008 |
|
Ψιλούτσικου Μαρίνα |
Στρατηγική Συνέργεια για τις Επιχειρήσεις που ακολουθούν Διττή Στρατηγική: Η περίπτωση Έντυπων και Ηλεκτρονικών Εφημερίδων |
2007 |
|
Κυρέζης Νικόλαος |
Εμπιστοσύνη και Πρόθεση Χρήσης των Εναλλακτικών Δικτύων για Τραπεζικές Συναλλαγές |
2006 |
|
Κορίτος Χρήστος |
Παράμετροι Επηρεασμού της Υιοθέτησης Καινοτομικών Δικτύων Διανομής στο Χώρο των Υπηρεσιών |
2006 |
|
Δασκαλάκης Νικόλαος |
Η κεφαλαιακή διάρθρωση των ελληνικών επιχειρήσεων: αίτια διαμόρφωσής της & παράγοντες που την επηρεάζουν |
2006 |
|
Ιορδάνογλου Δήμητρα |
Η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην Αποτελεσματική Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων στο χώρο της Εκπαίδευσης. Ο ρόλος της Ηγεσίας |
2006 |
|
Γαλανάκη Ελεάννα |
Παράγοντες που επηρεάζουν την Εξωτερική Ανάθεση Υπηρεσιών Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού |
2005 |
|
Παναγόπουλος Νικόλαος |
Οι πρακτικές της Οργάνωσης & Διοίκησης των Πωλήσεων στις Ελληνικές Βιομηχανικές Επιχειρήσεις-Παράγοντες Αποτελεσματικότητας & η επίδραση των Νέων Τεχνολογιών |
2003 |
|
Ήντουνας Κωνσταντίνος |
Η διαδικασία τιμολόγησης και οι παράγοντες που την επηρεάζουν στον Κλάδο των Υπηρεσιών: Θεωρητική και Εμπειρική ανάλυση |
2003 |
|
Γιαννούλη Ιωάννα |
Εφαρμογή Πολυκριτηριακών μεθόδων Αξιολόγησης σε συστήματα μεταφορών (χωρίς κατατεθημένη πρόταση) / Development and Application of a Model for Strategic Supply Chain System Management |
2002 |
|
Παναγιωτοπούλου Λήδα |
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων: Προσδιοριστικοί παράγοντες και επιδράσεις στην αποτελεσματικότητα |
2001 |
|
Σταματόπουλος Μιλτιάδης |
Σύστημα Στήριξης Αποφάσεων για τον Στρατηγικό Σχεδιασμό Αεροδρομίων |
2000 |