" Τα αντισώματα της αυθεντίας "
"Τα αντισώματα της αυθεντίας"
Γκούμα Ανδριανή
Δεϊμέζη Ελένη
Πριμικηρίου Μαρία
Οικονόμου Αναστάσιος
Μαλακό ως υλικό, το φελιζόλ δείχνει το πόσο ευπροσάρμοστος και δεκτικός μπορεί να είναι ο μαθητής σε μεταβαλλόμενες συνθήκες. Αν και δύσκολο στο να λάβει μορφή και επεξεργασία στο σχήμα του, μπορεί εύκολα να δεχθεί κάποιο άλλο υλικό όπως ο μαθητής δέχεται τις αλλαγές και τη μεταβαλλόμενη γνώση στο σχολικό περιβάλλον. Η σφαίρα είναι στρογγυλή, κάτι που αναδεικνύει την πολύπλευρη προσωπικότητα του μαθητή και είναι ζωγραφισμένη σε σχήμα παζλ ώστε να τονιστεί η πολυπλοκότητα του χαρακτήρα στην εφηβική κυρίως ηλικία.
Τα τρία σύρματα αλουμινίου ξεκινούν από το κέντρο βάρους της σφαίρας – μαθητή και τη συνδέουν νοητά με το κούτσουρο – δασκαλοκεντρικό σύστημα. Αυτή είναι και η νοητή γραμμή μεταξύ μαθητή και δασκαλοκεντρικού μοντέλου. Η τρύπα στο κούτσουρο είναι αριστερά στη θέση της καρδιάς και τα σύρματα αιχμηρά την τρυπούν και τη διαπερνούν.
Αιχμηρές και με έντονα περιεχόμενα ( συναίσθημα, γνώση και ενέργεια) οι σύριγγες τρυπούν με τις βελόνες τους το δασκαλοκεντρικό μοντέλο που θέλει το δάσκαλο αυθεντία και το εμβολιάζουν με τα κατάλληλα «συστατικά» ώστε να ανακτήσει τη ζωντάνια ενός συνεργατικού και μαθητοκεντρικού μοντέλου που θα επιτρέπει την απόλυτη και συνειδητή συμμετοχή του μαθητή σε όλη τη διαδικασία της μάθησης.