Ημερίδα με την AEGEAN Airlines

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία με την AEGEAN Airlines, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Ιουλίου 2025 στις εγκαταστάσεις της εταιρείας η ημερίδα παρουσίασης των διπλωματικών εργασιών των φοιτητών του Προγράμματος. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εργαστούν πάνω σε πραγματικά δεδομένα της AEGEAN και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των έργων τους ενώπιον στελεχών της εταιρείας, λαμβάνοντας ουσιαστική ανατροφοδότηση και επιχειρησιακές παρατηρήσεις.

Οι διπλωματικές εργασίες εκπονήθηκαν στο πλαίσιο των μαθημάτων «Ψηφιακό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό» και «Πλατφόρμες και Εφαρμογές Επιχειρηματικής Αναλυτικής».

Στο πρώτο μάθημα, οι φοιτητές σχεδίασαν και υλοποίησαν ολοκληρωμένα σχέδια ψηφιακού μάρκετινγκ βασισμένα σε δεδομένα CRM της AEGEAN, εστιάζοντας στην ανάλυση αγοράς, τον καθορισμό στρατηγικών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μηχανές αναζήτησης, email marketing και loyalty schemes, καθώς και στον προσδιορισμό δεικτών απόδοσης (KPIs).

Στο δεύτερο μάθημα, με τη χρήση πραγματικών επιχειρησιακών δεδομένων που αφορούσαν πτήσεις, πληρότητες, πωλήσεις, κανόνες τιμολόγησης και προωθητικές ενέργειες, οι φοιτητές ανέπτυξαν αναλυτικά εργαλεία και αναφορές επιχειρηματικής ευφυΐας, εκπόνησαν ιεραρχικές προβλέψεις ζήτησης και πραγματοποίησαν αναλύσεις σεναρίων για την εκτίμηση των επιδράσεων της τιμολογιακής πολιτικής και των προωθητικών ενεργειών.

Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στην ομάδα Revenue and Offer Management της AEGEAN και ακολούθησε συζήτηση με προτάσεις και σχόλια που συνδύαζαν επιστημονική και επιχειρησιακή προσέγγιση.

Μετά το πέρας των παρουσιάσεων, οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν στις νέες εγκαταστάσεις συντήρησης, στην τεχνική βάση καθώς και στο Κέντρο Προσομοιωτών Πτήσεων και Εκπαίδευσης Πληρωμάτων, ένα πρωτοποριακό έργο που σηματοδοτεί τη νέα εποχή της AEGEAN στην εκπαίδευση αεροπορικού προσωπικού.

Η συνεργασία του Μεταπτυχιακού Προγράμματος με την AEGEAN Airlines ενισχύεται κάθε χρόνο χάρη στη σταθερή υποστήριξη και ενεργό συμμετοχή των στελεχών της εταιρείας, καθώς και του διδακτικού και διοικητικού προσωπικού του Προγράμματος.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στους Ηλία Μανδρούκα (Deputy Chief Commercial Officer, Digital & Marketing), Χριστίνα Γιανναδάκη (eCommerce Lead), Δέσποινα Δάσιου (Digital Performance Lead), Φωτεινή Λεβογιάννη (Revenue and Offer Management Director), Θοδωρή Παρασκευά (Revenue Management Lead), Μαριάννα Τζαχρήστα (HR Manager) και Ανθή Δασκαλάκη (Learning & Organizational Design Expert) για την πολύτιμη συμβολή και συνεργασία τους.

Η ημερίδα ανέδειξε για ακόμη μια φορά τη σημασία της σύνδεσης της ακαδημαϊκής γνώσης με την επιχειρησιακή πρακτική, προσφέροντας στους φοιτητές μια μοναδική εμπειρία μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης.